Kliknij !



Sekretarze

Sekretarze
Kliknij!

Wybierz język!

piątek, 1 lipca 2011

Spotkanie z Ellą

Hey *.*
Dzisiaj na Panfu pojawił się niespodziewanie gość - Ella! Wybrała niby pusty serwer, a po kilku minutach zapełnił się dziesiątkami pand. Miałam to szczęście i spotkałam Ellę dzięki temu, że zobaczyłam ją w aktywnych znajomych. Zadawała nam pytania i kto pierwszy odpowiedział temu w nagrodę odwiedzała i oceniała chatkę ( wczoraj także w podobny sposób bawiliśmy się z Maxem ).
Dowiedziałam się od Elli, że pogodzili się z Maxem i jest z tego powodu bardzo szczęśliwa. Jako paparazzi fotografowałam Ellę, gdy tylko zostawała sama. Nie było to łatwe, ponieważ Ella była oblegana ze wszystkich stron ;) Pokażę wam trzy najlepsze zdjęcia:


P.S. DO PAND KTÓRE MAJĄ ODPOWIE.PL!
Ella nie ma Odpowie.pl! Ci, którzy podszywają się pod nią czyli PanfuElla i Panfu Ella & Max są po prostu zwykłymi oszustami! Mam pewność gdyż sama ją osobiście o to zapytałam na dzisiejszym spotkaniu:

To chyba na tyle! Papa ;* Do zobaczenia na następnym zlocie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz